Bytte og Retur

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)  

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på MYSTARDENIM.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage  

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Ingen mærker og labels må fjernes fra varen. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

MY STAR DENIM A/S
Holmgårdevej 17
DK - 8632 Lemming

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.  Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder og vedlægger den medsendte bytte- og returnota. Denne kan endvidere hentes her.

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage  

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Du vil altid modtage en bekræftende e-mail fra os, når vi har modtaget varen retur. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse. Den eneste omkostning du har, når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Hvis der er noget galt med varen (Reklamation)  

Når du handler på MYSTARDENIM.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

Varen skal sendes til:

MY STAR DENIM A/S
Holmgårdevej 17
DK - 8632 Lemming
CVR: 32447392

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Vedlæg også gerne en kopi af din faktura.  Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder og vedlægger den medsendte bytte- og returnota. Denne kan endvidere hentes her. 

Du vil altid modtage en bekræftende e-mail fra os, når vi har modtaget varen retur. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
  
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
MY STAR DENIM A/S | Holmgårdevej 17 | 8632 Lemming | Tel. +45 4026 6310 | CVR: 32447392